گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

الان

مشغول انجام اصلاحات پایان نامه ام. 

واقعا خدا رو شاکرم که توی تیر دفاع کردم...دفاع توی شهریور سخت بود! همه چیز از خیلی خوب پیش رفت: پذیرایی و استادا و ارائه من و .... کلا توی یک هفته مجوز دفاع رو اول از استاد محترم گرفتم و بعد پایان نامه رو تایپ کردم و بعدهم روند آموزشیشو طی کردم... به خاطر تعطیلی دانشگاه توی مرداد و سختی دفاع شهریور واسه من، مجبور بودم که آخر تیر دفاع کنم...و ازین باب راضیم  مامان اینا هم واسه دفاعم اومده بودن تهران...خیلی خوش گذشت...به دلیل هول هولی بودن کارا تقریبا هیچکس رو هم نرسیدم دعوت کنم ولی یه سری از بچه ها خودشون خبردار شده بودن و اومده بودن و جلسه تقریبا شلوغ بود!

دیروز از دامغان برگشتیم و فکر نکنم تا یک ماه آینده هم بتونیم بریم و این خیلی دردناکه...

درس خوندن هم واقعا نعمتیه...از بیکاری خیلی بهتره 

دکترا هم فعلا میخوام برم تربیت مدرس...اتفاقای ناخوشایندی در این باب برام افتاد که تعریف کردن دوباره اش آزارم میده...از بدعهدی و نامردی بیزارم....علموص هم بدون کنکور پذیرفته شدم ولی فعلا تصمیم به مدرسه

منتظر یک اتفاق بزرگ و جدید و جذاب توی زندگی ام هستم...

مامان اینا میخوان دوهفته برن مشهد...من به خاطر تنهایی روح اله نتونستم باهاشون برم...هر چند خیلی دوست داشتم...

فاطمه هم که کنکورشو داده و یکم سرش خلوت تر شده و خانواده هم احساس راحتی میکنه  کنکور هم دردسریه واسه خودش.

دعا میکنم که کاراشون جور شه و بتونن بیان تهران و پیش ما زندگی کنن....شما هم دعا کنین...دیگه خسته شدم از تنهایی 

التماس دعای خیر 


نظرات 3 + ارسال نظر
گلسا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 00:50

آخه بعضی رشته ها باید مقاله داشته باشند تا دفاع کنند....
البته رشته ما هم مقاله نمی خواست اون موقع ها....

مگه نتایج نهایی اومده که میگی تربیت مدرس؟

واسه دفاع دکترا مقاله اجباریه...

امسال یه مقدار سیستم عوض شده...خودت انتخاب میکنی کجا بری و میری تعهد میدی . بعد سنجش اعلام میکنه....هنوز سنجش اعلام نکرده و من مدرس تعهد دادم.

گلسا سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 19:03

احتمالاً سال خیلی پر کاری برات بوده....؛ پایان نامه و آزمون زبان و دکترا....
چه خوب که تونستی تا تیر جمعش کنی و چه جالب که استادت هم همکاری کرده. مقاله هم داشتی از توش؟

ممنون از لطف شما
آدم مجبور باشه هرکاری رو میتونه بکنه
از تو کارم مقاله درمیاد ایشالا ولی هنوز شروع به نوشتن نکردم. اصلاحات تموم شه میرم سراغش انشاالله

امیدوارم برات اتفاقات خوب، خوب، بیافته رفیق
ان شاء الله هر چی که به صلاحته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.