گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

کنکور

بالاخره نتایج کنکور سراسری اومد...فک کنم من بیشتر از کنکوریا استرس داشتم :))

نتیجه فاطمه خواهرم هم شکرخدا خوب بود، هرچند انتظار من ازش بیشتر بود... ولی با رتبه 117 احتمالا هرچی که بخواد رو قبول میشه. بین پزشکی و دندون پزشکی مردده فعلا. اگه میتونین بهش کمکی کنید یا دوستی دارید که میتونه کمکش کنه ممنون میشم بگید.

وقتی جوابا اومد خانواده گرامی توی بازاررضای مشهد بودن و داشتن به سمت محل اقامت میرفتن و من نتایج رو براشون دیدم و گفتم 

آقای رتبه یک کنکور تجربی هم که به معنای واقعی ریاضیها (به خصوص برق شریفیا ) و تجربیها رو با خاک یکسان کرد و نشون داد که توی مهندسی پول نیست...قایقی باید ساخت! دویتانم با این آقا درس داشتن، تی ایش بودن و در کل میشناسنش...معدل برقش هم خیلی خوب بوده


اصلاحات پایان نامه رو به اتمامه و  امید دارم که بتونم یک شهریور برم دنبال کارای فارغ التحصیلی...

امیدوارم که به زودی زود بابا اینا واسه گرفتن خونه بیان تهران و منو از تنهایی نجااات بدن! شش سال غربت واقعا بسه دیگه...زیادم هست! بخصوص امسال که یه مقدار شرایط خاصه  خدا خودش کمک کنه انشاالله.




نظرات 7 + ارسال نظر

جواب سوالت بستگی به شخصیت طرف و حمایت اطرافیانش داره
بعضی وقتا بعضیا سختیا رو نمی ارزه تحمل کنی
ولی پزشکی خادمانه تر از دندونه

دندونپزشکی دوره‌ش شیش سال طول می‌کشه و توی این مدت، کشیک شبانه نداره. ولی بعدها بسته به اینکه چه تخصصی رو انتخاب کنی ممکنه کشیک بیمارستانی داشته باشی.
در مورد پزشکی همه‌ی تخصصها کشیک دارن. ولی مثلن تخصص رادیولوژی کشیک‌هاشون کم‌تره.

اره اینام هست ولی واسه انتخاب عایا درنظر گرفتن سختی کار مهمتره یا اینکه تو کدوم میتونی خدمت بیشتری کنی؟

فاطمه پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 14:16

سلام خوبین
من امسال کنکوری بودم
رتبه ام زیر هزار منطقه دو شد احتمالا رشته های محض شریف قبول میشم
البته کنکورم رو خراب کرده بودم
به نظرتون شریف چجوریاس برا رشته های محض
در ضمن من شهرستانی هستم و تهران زندگی نمیکنم

ریاضی و فیزیک شریف خیلی قویه و خیلی از المپیادیا میرن...
شیمی رو هم من ب شخصه توصیه نمیکنم.
علوم کامپیوتر هم خوبه...
بنظرم مهندسی بقیه دانشگاههای تهران اگه قبول بشین بهتره تا علوم پایه شریف

گلسا پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 03:09

حالا این شرایط خاص امسال چی هست که مرتباً میگی؟؟؟! چند تا حدس میشه زد....

دیگه!
تنها کسی بودی ک بهش توجه کردی...جایزه داری!

G پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 00:06

جالبه، فقط این سوال وجود داره که چطوری در کنار اون همه درس های دانشگاهی، این همه ساعت هم مطالعه برای کنکور داشته!

از مهر پارسال مرخصی گرفته بوده! و از همون موقع شروع ب خوندن کرده...حتی زیست!

به خاطر درسایی که با گرایش مهندسی پزشکی برمیداشت ازش بعید نبود این کار
فکر کنم گرایشش مهندسی پزشکی بود
چون باهاش بیوسنسور داشتم

من دندانپزشکی رو به پزشکی ترجیح میدم
ایشالا خانواده هم میان تهران و از تنهایی درمیای

آره...
انشاالله...خدا از دهنت بشنوه!

نگار چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 19:04 http://http:/

سال اولش بود خواهرتون؟کدوم ازمونا میرف؟

نگار خودمون نیستی؟
بله سال اولش بود. قلمچی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.