گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گودبای

اعتراف میکنم بعد دو سال تحصیل توی علموص بهش علاقه مند شدم! سخته واسم که واسه دکترا برم مدرس...ولی چه کنم که انتخاب کردم دیگه و چاره ای نیست...

اعتراف میکنم که روزای اول اومدنم به این دانشگاه، اصلا فکر نمیکردم با ناراحتی ترکش کنم!

اعتراف میکنم الان حس خوبی نسبت بهش دارم!
اعتراف میکنم که نسبت به استادمم حس خوبی دارم!
خدا حافظ علم و صنعت!

پ ن : امروز رفتم دنبال کارای فراغت از تحصیل...اصلاحات رو انجام دادم و امضای استاد راهنما و داور داخلی رو گرفتم...برای امضای استاد داور خارجی باید برم خواجه نصیر  و بعد سایر امضاهای مربوطه! و بعد هم فراااااغت به مدتی نامعلوم!

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنیا شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 22:04 http://khateratkhodam.blogsky.com/

سلام خوبی عزیزم

سلام

نگار شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 20:01

انشاالله سال‌های خیلی خوبی باشه واسه‌ت دکترا

انشاالله...

تبریک میگم مطهره. موفق باشی

چی رو؟
موفقیت شما هم آرزوی ماست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.