گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

بلاگفا

اون موقعایی که دلم خیلی میخواست بنویسم....  

از فوت پدر بزرگ عزیزم...  

از مشغله هایی که داشتم...  

از دل تنگیام .... 

از خوابام و ....

بلاگفا خراب بود و نمیشد نوشت... 

در هرحال چند روزی سوئیچ کردم بلاگ اسکای. بلاگفا که درست شه برمیگردم وبلاگ خودم!
دعام کنین!

نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 09:21 http:// nasim1375.blogsky.com

سلام!!!
چ باحال منم کوچ کردم!!
ولی با بلاگفا بیشتر حال میکردم!!!

سلام :)
نه بلاگفا مشکل داره! من موقتا اومدم اینجا!
هر کسی کاو دور ماند از اصل خویش ....

باران چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:10

به به
کار خوبی کردی بابا
بلاگفا فک کنم مرده!
خدا رحمتش کنه...

خدا نیامرزش!!

نگار دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 21:29

خسته نباشی :)

ممنونم:)

نگار دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 19:55

خدا رحمتشون کنه
یه مدتی هست دیدم اینجا وبلاگ باز کردی. ولی خالی خالی بود. حتی دریغ از یه چوب کبریت :دی

ممنون عزیزم
عاشقتم نگار :))
آره همون روز که همونو دیدیم تصمیم گرفتم بسازم@
خبر نداری که! مهمون داشتم چند روز

Tornado دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 19:50 http://deathofstars.blogfa.com/

سلام

سلاااام :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.