گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

بازی فکری

دنبال یه بازی فکری خوبم!

به جز جنگا و دالیز، کسی بازی فکری خوبی میشناسه؟ 

پ ن : دیروز اتللو خریدم خوشم نیومد :(

نظرات 10 + ارسال نظر
نرگس شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 14:17

سلام
پنتاگو و ابلون به نظرم خوبن
هپی کیوب هم خوبه
کلا برو سایت فکرانه پره:)

سلام
ممنون نرگس جان
همین الان میرم میبینم :)

پ ن : چقد خوبه بلاگ اسکای آی پی میده :))

باران جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 18:11

برو بشین مخ طاها رو ب کار بگیر
من کردم اىن کارو
هم مىخندى هم مخت باز مىشه!!!!!

بچم!
چیکارش کردی مگه؟
بیشتر توضیح بده :)
ماهه محمد طاها بخدا!

Tornado جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 12:27 http://deathofstars.blogfa.com

هدف ابراز دقت بود
پست شماره 60 وبلاگمو نخوندی مگه؟
یه دردی به جونم افتاده که این جوری شدم
دکترا گفتن خوب نمیشم

نه نخوندم
میخونم ایشالا :)

مه:دی جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 03:36

شطرنج رقیب می طلبیم

استادم گفته که با هم مسابقه بدیم!
با شما هم چشششم :)

Tornado جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 02:30 http://deathofstars.blogfa.com

هیچی بابا, "متابق با نظر مرجع اش معتقده که
شطرنج حرام است"
کلاً از وقتی رفتم تو فیلد زبانشناسی, سنسورام حساس شده

منم دیدم ولی به روی خودم نیاوردم! ضایع نکن دیگه نسرین :دی

دیوار بشنوه جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 00:30

طرف تازه فردا می خواد کنکور تجربی بده
حالا چه رشته ای می خواد قبول بشه الله اعلم (خودش که روی تغذیه دانشگاه آزاد دوشان تپه امید داره)
و تا حالا در کل یه قوربارغه تشریح کرده و یه کلاغ سیاه مادر مرده
یه جوری در مورد نقص آنتی‌تریپسین آلفا-1 صحبت می کنه که هرکی ندونه خیال می کنه یا خودش این مرض رو داره و یا اینکه فوق تخصص این رشته رو از فلان جا آباد گرفته.

+از همین جا روح تمام معلین دیکته را مورد عنایت قرار می دهم و فاتحه ای نثارشان می کنم تا باشد که مورد عنایت و غفران حضرت حق قرار گیرند.

فک کنم دیوار شنید :)

Tornado @ آقای راکی پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 22:55 http://deathofstars.blogfa.com

مطابق با ت؟!!!
نچ نچ نچ نچ

وات؟!

راکی پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 16:35

هم اتاقیم که
سیده
نمازخونه (یعنی نماز می خونه)
و از همه بدتر
مشهدی ه
متابق با نظر مرجع اش معتقده که
شطرنج حرام است
اما پاسور حلال است!

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی ما جَعَلَنی مِن مَشهَدیین!

بعله :)
من تا به حال بازی نکردم لااقل!
ولی شطرنج باز خوبیم!

راکی پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 14:52

۱. روبیک ۳*۳
۲. روبیک ۲*۲
۳. دنیای دایناسورها و راز جنگل!!!
۴. پاسور!!!
۵. ۲۰۴۸
۶. بازی فکر و بکر

نرم افزاری نمیخوامااا...
روبیک دوست ندارم!
پاسور؟ از خدا بترسین!

یک مقدار سطحش بالاتر از راز جنگل باشه دیگه :دی

دالیزو خیلی خوشم اومد :)

Tornado پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 14:35 http://deathofstars.blogfa.com

مطهره؟
برو از خدا بترس
برای خودت میخوای!!!؟
این موقع سال؟
با اون 800 تا اسلاید؟

آره واسه خودم میخوام :))
آره :)
آره :))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.