گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

صرفا جهت اطلاع!

 

به عنوان اطلاع رسانی باید خدمتتنو عرض کنم که امسال از اول تا آخر ماه رمضون فقط ۳ دقیقه اذان مغرب جلو میاد! 

یعنی از ۲۰:۴۳ میشه ۲۰:۴۰ !
یادش بخیر سالای قبل آخرای ماه مبارک حدود ۳۰-۴۰ مین جلو میفتاد :( 

 

فردا تشییع جنازه ۱۷۵ غواص زنده به گور شده عملیات کربلای چهاره! کاش بتونم و برم و بتونین و برین!   

فقط میتونم بگم که خدا باعث و بانی شو با یزید و شمر و امثالش محشور کنه... دلم آتیش گرفته...

«محاسبات دنیا دستانمان را بسته است. شما آمده‌اید تا دستانمان را باز کنید. دست‌های بسته شما دلاوران، شمایی که مرگ و ترس را به بازی گرفتید، هزاران گره ناگشودنی باز می‌کند. خوش آمدید، خوب آمدید!»

 

پ ن : تموم قلب من احسان خواجه امیری

نظرات 3 + ارسال نظر
هوالعشق سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 19:55 http://smf1370.blog.ir

یه گردان اومده با دسته بسته
دوباره شهر غرق یاس میشه
ننه ش بندا را وا میکرد باباش میگفت
مو گفتم ایی پسر غواص میشه..

ممنون :)

باران سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 10:39

:(
خیلی زیبا
خدا رحمتشون کنه

واقعا ب نظرت چیزی جز رحمت برای اونها ممکن هست اصلا؟

Tornado دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 23:50 http://deathofstars.blogfa.com

این روزها دلم عجیب شور غرور شما را می‌زند. برای تکاوران سخت است که دستانشان را مقابل دشمن بگیرند که طناب‌پیچش کنند. بارها شنیده‌ایم که غواص‌ها از آماده‌ترین نیروهای رزمی هستند. بازوان و سینه‌های ستبر شما از همین لباس‌های‌های چسبیده غواصی پیداست. بعثی‌ها همین غرور را نشانه گرفته بودند وگرنه در چند دقیقه همه شما را تیرباران می‌کردند و خلاص.

ممنون نسرین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.