گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

الگوریتم ژنتیک!

قبل امتحان امروز، رفتم اتاق استاد و ازش یه سوال پرسیدم! یه چیزی رو با کشف و شهود به دست آورده بودم میخواستم ببینم درسته یا نه! 

بعد ازینکه نظرمو گفتم و اینا، فهمیدم که خودش خیلی تو باغ نیست و نمیتونه جوابی بده! 

ازم پرسید تو کتاب چک کردی؟ تو فلان کتاب چی؟ و ...!  

خودش کتابو باز کرد و دید چیزی ننوشته و فکر کرد و ....

در نهایت هم قانع شد که نظر من درسته! 

رفتم سر جلسه، دقیقا همون سوالو داده بود! اونجا بود که فهمیدم بعععله! خودشم بلد نبوده و میخواسته ببینه بچه ها چی فکر میکنن! 

چی میکشیم ما از دست این اساتید! 

پ ن: نکته جالب اینه که هر کدوم از بچه ها این سوالو از من پرسیده بود بهشون گفته بودم نهههه مطمئن باشین اینو نمیده! 

من :|

نظرات 7 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 12:51

سعی میکنم ببخشم :دی

فک کن نتونی!!

نسیم پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 09:46


بعد امتحان بچه ها نکشتنت؟!!!

آخر از همه اومدم بیرون کسی رو ندیدم@@

باران چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 21:17

خخخخخخخ
خیلی حال میده این سوالا
واسه منم پیش اومده

نه اصلا حال نداد!
امتحان 1.5 ساعت وقت داشت. 20 مین هم اضافه کرد. من از اول تا آخرش داشتم مینوشتم! یه سوتیایی هم دادم که نپرس! مثلا این که 7 تا بیت بوده و من 8 تا شمردم!! کورم من!

نگار چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 20:45

الگوریتم ژنتیک رو تو چه درسی میخونید؟
این که خیلی کامپیوتریه!
یه چیزایی بلد بودم کاش میپرسیدی :دی

درس طراحی سیستمهای هوشمند
تو هیچ کتابی پیدا نکردم اینی رو که مشکل داشتم
آره خیلی کامپیوتریه! بدبختم من دیگه!
از هر چی بدم میاد سرم میاد!!
البته ببخشیدااااا :دی
توی این درس، شبکه عصبی و فازی و ژنتیک و ایمنی مصنوعی و تلفیق اینا رو میگن

Tornado چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 20:06 http://deathofstars.blogfa.com


خب ندونستن عیب نیست
نپرسیدن عیبه!
اونم پرسیده بدونه دیگه

هم راز چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 19:06

آره بعضی اساتید همینطورن با نامردی تمام دانشجو رو قربانی میکنن تا خودشون به علمی ،اطلاعاتی،و یا چیزی برسن...

پسر تنها چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 18:59 http://manha.blogsky.com/

وبلاگت خوبه. من رشتم با تو یکی نیست. ولی همیشه دوست داشتم راجع به الگوریتم ژنتیک بیشتر بدونم. شاید یه روز راجع بهش بیشتر خوندم.

من برعکس شما اصلا غلاقخ نداشتم به این درس ولی از روی اجبار برداشتم!
الان ناراضی نیستم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.