گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

خواب

دلم یه خواب راحت میخواد! 

کی میشه این امتحانا تموم شه.... و همچنین پروژه ها و ارائه ها... 

دلم دامغان میخواد!

نظرات 8 + ارسال نظر
Tornado پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 11:22 http://deathofstars.blog.ir

من همچین آدمی نیستم مطهره
5 سال پیش در مورد همین رشته هم بهم گفتن بری برق دیگه برنمی گردی
ولی برگشتم
ایشالا هر چی صلاح آدمه

ایشالا عزیزم
امیدوارم هر جا هستی و در هر رشته ای، موفق و سلامت باشی
مهم اینه که دلت با چی باشه

راکی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 00:26

در راستای سوال تون که چرا نمی خوام برم(فعلا منحل نشده):
1. این کار رو واقعا دوست دارم
2. پیشنهاد استاد دومم این بود که برم دنبال یه کار سبکتر که به پروژه م لطمه ای نزنه
3. یه کار دیگه به موازاتش بهم پیشنهاد شده که از جنبه هایی از این یکی بهتره (امیدوارم کنسل نشه)
4. و غیره

والسلام

انشاالله موفق باشید
حتما کار درستی میکنید

Tornado چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 19:31 http://deathofstars.blog.ir

به مدت دو سال نه!!!
بعدش دوباره به میادین برمی گردم

بری دیگه بر نمی گردی!
پس همین الان درست فکر کن و تصمیم بگیر!

باران چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 13:16

خو برو بخواب!
اینم غصه داره!؟
استاد و درس و پروژه رو هم بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــخیال

بی خیال دنیا

راکی چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 00:11

همین امروز استعفای شفاهی خودم رو تقدیم حضورشون کردم.
اما باهاش مخالفت شد!
یعنی به نحوی باهاش مخالفت شد که ...
بهم چند جا پیشنهاد دادند! میز ریاست!
اما وقتی جرقه ای توی ذهنم زده میشه دیگه نمی تونم جلوش رو بگیرم. مثل شکست بهمنی توی دیود.

چرا؟
فک میکنم واسه قدرتیا جای خوبی بود!
مهره ارزشمندی هستین براشون :)
شکست بهمنی رو خوب اومدین! منم تازه از امتحان یه درس با محتوای فیزیک الکی برگشتم :))

راکی سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 20:02

سلام
علی رغم ضیق وقت...
حدود یه هفته است درست و حسابی نخوابیدم
حدود 3 ماهه نرفتم خونه
حدود 2 ماهه دارم امتحان میدم (میانترم چسبیده به پایانترم)
حدود یه هفته است دارم پروژه می دم
اینا رو بذار کنار پروپوزال+توقعات استاد راهنما+نمره کذا اون یکی استاد+کار+جابجایی خوابگاه+عدم ارائه افطاری و سحری از هفته بعد+شام عدس پلو، لوبیا پلو،چلوگوشت،... گرسنگی :(((
وقتی گذاشتی کنار هم به این نتیجه می رسی که باید خدا رو شکر کنی چون بدتر از این هم می تونست باشه.

سلام
شمام خدا رو شکرگرار باشین :)
در عوض سر کار میرین!

fa سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 19:20 http://donyayekonkurieman.mihanblog.com

معلومه خیلی خسته ای.....ان شالله زود تموم میشه دیگه....

ممنون :)

Tornado سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 14:43 http://deathofstars.blog.ir

سلام!
یه خبر خوب
مصاحبه زبانشناسی رو قبول شدم
قطعی شد رفت پی کارش
خوابگاهشم اوکی شد و
اکنون در پوست خود گنجیده نمیشم

سلام
هان؟؟؟
یعنی چی؟
نمیخوای دیگه برقو ادامه بدی؟
مبارکه :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.