گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

فاضل

پیله عشق من ابریشم تنهایی شد  

شمع حق داشت به پروانه نمی آید عشق! 

نظرات 3 + ارسال نظر
باران دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 19:02

فاضل همیشه فوق العاده اس

بعله!

Tornado یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 11:04 http://deathofstars.blog.ir

ویس مگه همون مطهره نیست؟
من گیج شدم الان
خودت برای خودت کامنت گذاشتی؟

آره خودم گذاشتم :)
دلم نیومد متن کامل شعرو نذارم

ویس شنبه 6 تیر 1394 ساعت 00:25

هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق
هم دعا کن گره تازه نیفزاید عشق

قایقی در طلب موج به دریا زد و رفت
باید از مرگ نترسید، اگر باید عشق

عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم
شاید این بوسه به نفرت برسد، شاید عشق

شمع روشن شد و پروانه به آتش پیوست
می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق

پیله رنج من ابریشم پیراهن شد
شمع حق داشت، به پروانه نمی آید عشق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.