گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

چی بگم والا

بالاخره دالیزو خریدم :)) 

اینترنتی! 

ایشالا هر چه زودتر بیاد و بریم دامغان با بچه ها بازی کنیم! :)  

پ ن : 

استاد: دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را دارند لطفاً از الآن به اینجانب اطلاع دهند تا مقدمات کار فراهم شود 

  

من : من! ( بین خودمون بمونه احتمالا!) 

 

استاد : فکر میکنم دانشگاه تهران یا شریف قبول شوید. این گونه نیست؟  

 

من در درون خودم : واسه چی داری اینو میگی!!! من یک ساله ارتباطم با شریف کاملا کات شده! چطور میتونم تو روی استادا نگاه کنم. فک کن مثلا بخوام با فتوت کار کنم  دانشگاه تهران؟؟ من کجام!!  

 

من در جواب به استاد به صورت نوشتاری: با توجه به این که ارتباط من با شریف کاملا قطع شده، هیچ چیز معلوم نیست. نمیتوانم چیزی را پیش بینی کنم! 

  
استاد: ارتباط شما با یک تلفن بنده مجدد برقرار میشود. مگر شکی دارید؟ 
 
من: نه اصلا شکی ندارم! ولی هنوز کنکور و مصاحبه و ... معلوم نیست!
 
نظرات 3 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 19:36

ارتباط شما با مشترک مورد نظر مجددا برقرار خواهد شد
تشکرات صمیمانه ما را پذیرا باشید
مبارکه :دی

معلوم نیس!
باید فکر کنم!
دارم به این نتیجه میرسم که علموص بمونم به دلایلیییی

باران دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 19:01

محتوای پیام استاد:
من خیلی خفنم!!

:))
ابول حال کردم
ایشاله برگردی شریففففففففففف

معلوم نیس!
باید فکر کنم!
دارم به این نتیجه میرسم که علموص بمونم به دلایلیییی

نسیم دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 17:57

منم بازیییی!!!
دوباره برمیگردی شریف مطمئن باش!!

باید فکر کنم!
دارم به این نتیجه میرسم که علموص بمونم به دلایلیییی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.