گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

کلاس خیاطی

از فردا به امید خدا میخوام برم کلاس خیاطی! 

پارچه بدید براتون رایگان لباس میدوزیم :))) 

دعا کنین بتونم دووم بیارم و نزنم زیرش :دی 

پ ن ۱ : امروز رفتم شریف! هیچ دوستی جز زکیه رو ندیدم!  چه قد بده تو دانشگاه هیشکی رو نمیشناسی :( 

پ ن 2 : بلاگفا یوزر پس منو قبول نمیکنه. کسی راه حلو میدونه؟  من میخوام برم خونه قبلی خودم :(

پ ن 3 : متن اولیه پروپزال رو برای استادم فرستادم. مطمئنم خیلی ایراد میگیره و کارم بیخ پیدا میکنه. یعنی مجبورم دوباره روش کار کنم و ...! اگه چیزی نگه و ایرادی نگیره عاالیه و بعیییده!

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 21:43 http://fda74.mihanblog.com/

بدون تعارف خدمت شما عزیز عرض کنم که سایت خوب و قابل استفاده ای دارید.خوشحال میشیم به ماهم سربزنید
8961

Tornado یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 20:16 http://deathofstars.blog.ir/

من من برای من بدوز
وبلاگت اگه قدمتش بیشتر از دو ساله باید رمز دوسال پیشو بزنی
اگه کمتره که حذف شده وبلاگت و الکی پیجتو میبینی و در واقع حذف شده

مال من حذف نشده چون مال سال 86 ه
ولی پسورد دوسال پیشمو نمیدونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.