گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

عنوان ندارد.

امروز استاد میل زده که باید مدارا رو شبیه سازی کنی تا بتونم بهت کمک کنم و پیشنهادمو بدم!

منو بگو که فکرمیکردم پروپزالم تمومه و به زودی میدمش!

حالا با این وضع فک کنم باید تا شهریور سال بعد مشغول شبیه سازی مدار این مقاله ها باشم و حتی پروپزال هم نداده باشم چه برسه به دفااع!

نکته جالب و قابل توجه اینه که نرم افزارشو بلد نیستم :(

امروز کمی باهاش ور رفتم و ریکوردهای یکی از بچه ها رو گوش دادم و سرچ و .... تا بالاخره کمی با محیط نرم افزار آشنا شدم ولی هنوز کجا تا شبیه سازی یک نوسانساز با اون پارامترهای کذایی!

اگه خدا کمک کنه و منم دست از بازیگوشی بردارم و بتونم تا شهریور پروپزال بدم خیلی خوبه. اینطوری میتونم به بقیه برنامه های زندگیم و توقعاتی که بقیه از من دارند هم برسم! وگرنه که اندر خم همون یک کوچه می مانییم!

کلاس خیاطی هم که شده قوز بالای قوز! امشب باید برم پارچه و یه سری ابزار بخرم! تازه تو این اوضاع باید چرخ خیاطی رو هم دربیارم و فیلمشو ببینم و یاد بگیرم :(

نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت ولی در هر حال:

تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی

اندوه بزرگی است زمانی که نباشی.....

خیلی دلم میخواد هفته بعد بریم دامغان. تابستون که تموم شه مامان با قبول کردن معاونت مدرسه سمپاد مشغول تر میشه و کمتر میتونم ببینمش! الان بهترین فرصت برای دیدن آدماییه که دوسشون دارم ولی با این مشغله ها نمیدونم چه میشه کرد. شدم مثل اون شاعره که میگه: یه دل میگه برم برم... یه دلم میگه نرم نرم.... طاقت نداره دلم دلم ... بی تو چه کنم... . راستی جمع مشغله چی میشه؟!  در هر حال همیشه رفتن را به نرفتن ترجیح دادم حتی در سخت ترین شرایط!

چه پست طولانی و نفس گیری شد! فکر میکنم رکورد زدم در طول این سالها! 

 

بیشتر از روزهای قبل محتاج دعا هستم !

نظرات 5 + ارسال نظر
ایران دخت جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:37 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

ممنونم از کمکتون .....

خواهش میکنم.

ایران دخت پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 22:18 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

یعنی اگه فعلا بیخیالش بشم و کمتر بهش فکر کنم تا موقعیت مناسبش پیش بیاد بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره قطعا همین طوره
الان اطلاعاتت واسه این کار کمه!

ایران دخت چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 23:12 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

سلام ...دوم ریاضی ام ...درس و کنکور هستند اما این هم برای من خیلی اهمیت داره اندازه خود کنکور برام مهمه .....هروقت اومدم شروع کنم ازانتخاب موضوعم پشیمون شدم ...ولی موضوعش هرچی باشه در رابطه با هوا فضا هست...راستش اهمیت ای موضوع خیلیه برای من اما نمی تونم بگم چرا ..ببخشید که انقدر مزاحم شما میشم.....ممنون از کمکتون....امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید....

باید در این زمینه اطلاعات تخصصی داشته باشید! هوافضا رو میگم!
به نظر فعلا روی کنکور تمرکز کنید. با ورود به دانشگاه و کسب اطلاعات خود به خود باب این مسائل باز میشه!
نظر منه

ایران دخت چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 17:38 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

من یه دانش آموز دبیرستانی ام و می خوام یه مقاله بنویسم ویا یه تحقیق ارائه بدم اما نمی دونم چه طوری یعنی اصول اولیه اش رو نمی دونم می خوام یه تحقیق یا مقاله جامع و خوب و قابل پذیرش توی دانشگاه های بین المللی باشه می خوام 3.4 سال روش کارکنم اما اصول اولیه اش که مهم ترین چیزه و نمی دونم لطفا راهنماییم کنید....این موضوع برای من و زندگیم خیلی خیلی مهمه...ممنونم...

موضوعی که میخوای کار کنی معلومه؟ رشته ات چیه؟ چندم دبیرستانی؟
فک نمیکنی الان بهتره روی درس و کنکورت تمرکز کنی؟

ایران دخت سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 17:00 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

امیدوارم کارتون درست شه راستی من چند تاسوال درمورد شریف داشتم می تونم بپرسم؟؟؟

ممنون
بعله بفرمایید!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.