گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

دکتری

منابع کنکور دکترا عوض شده! 

 تا قبل منابع تخصصی برای الکترونیک به این صورت بود: الک 1و2 ، تئوری تک، مدار مجتمع. 

الان واسه کل مهندسی برق منابع  تخصصی شده: مدار1و2، ریضمو.  

اگر چه مدار و ریضمو رو تو کنکور ارشد بیشتر از بقیه درسا زدم ولی اصلا حس دوباره خوندنشون نیست. به خصوص این که خیلی وقت گیرن و پرحجم. مدارو که اصلا بلدم نیستم . درس دکتر شمس الهی دست از سر ما برنمیداره :دی  یادش بخیر هفت و نیم صبح با مژده و نرگس و پریسا. اونم با اون نمرات درخشااااان. از هممون بهتر هم نرگس شد با  فک کنم 15.5!

کنکورم از اسفند امسال به بعد، هم اسفند برگزار میشه و هم آبان. 

آزمونو که بدی یه مدرک بهت میدن که دو سال اعتبار داره. 

به ما که رسید کلا استراکچر عوض شد! هر چند هنوز مطمئن نیستم دکترا بخونم یا نه! 

کسی کتاب ریضمو انتشارات نصیر دار عایا؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 15:37

سلام،
عیدتون مبارک
پیغامی ک فرستادم
بهتون نرسید؟

سلام
ممنون
ببخشید فرصت نکرد جواب بدم!انشاالله به زودی
درگیر یه مسائلی هستم

حمید چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 20:09

سلام
جسارتا گرایشتون آنالوگه یا دیجیتال؟
من لیسانس الک هستم اما دید درستی از رشته های ارشد ندارم ...

سلام
کمی که وبلاگمو بخونین میفهمین که من از دیجیتال متنفرم!
آنالوگ Circuit
خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم

ایران دخت جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:51 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

امیدوارم قبول بشی.....

ممنونم عزیزم

Tornado یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 11:25 http://deathofstars.blog.ir

ببین اگه پیدا نکردی فکر کنم بتونی دانلود کنی
هر چند خوندنش سخته یه کم
اصن چرا نمیری سراغ کتابخونه دانشگاه؟
فکر کنم داشته باشه

ممنون عزیزم :)
پارسه رو گرفتم از بچه ها :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.