گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

قصه!

امروز صبح ساعت 10 جهت صحبت با جناب دکتر از خانه بیرون زدم. 

بعد از رسیدن به دانشگاه و صحبت با دانشجوی دکتر،  موفق شدم با خود ایشان صحبت کنم  و ایشان با پروپزال بنده موافقت نمودند و قرار شد برم پرینت کنم و امضای ایشون و ...! 

استاد میگفت که خیلی عذاب وجدان گرفته که مدار مجتمع رو بهم 20 نداده. منم گفتم نه بابا من در حد 20 نبودم و ازین حرفا! خلاصه هی او میگفت و من انکار میکردم :دی

یادم اومد که رفرنسای پروپرالم ناقص بودن و یه سری اشکالای نگارشی داشتم. رفتم سایت و آزمایشگاه و .... و از شانس من همگی بسته بودن!  

نمیدونم چرا علموص تابستونا کلا بسته است! از آزمایشگاهها و آموزش گرفته تا درب ورودی خواهران!

به کمک یک دوست خوب، یک سیستم در یکی از آزمایشگاهها یافتم و تونستم بعد از دو ساعت پروپزال رو تکمیل کنم. ولی وقتی رفتم پیش دکتر، ایشون جلسه بودن و حالا مجبورم واسه امضا و بقیه کاراش یه روز دیگه برم یونی! 

قرار بود ظهر من و اقای همسر بریم رستوران :)  ساعت سه و نیم رسیدم شریف . بعد از کلی گشتن و رستوران خوب پیدا نکردن، تصمیم گرفتیم بریم تهیه غذا.  گفتیم به ما نیومده بریم رستوران :( سه تا تهیه غذا هم رفتیم و غذاشون تموم شده بود :(( در نهایت  ساعت پنج و ربع دست از پا درازتر کباب لقمه خریدیم  و در منزل سرخ کرده و سرو کردیم :)) خدا را نیز شکر نمودیم که به نون پنیر ختم نشد !!

این بود حکایت امروز ما! 

پ ن : روز دختر مبارک :)

نظرات 2 + ارسال نظر
ایران دخت چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 20:06 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

ممنون روز دختر و تولد احضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بر شما مبارک....

من هم تبریک میگم متقابلا

Gemma چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 19:03 http://justbequick.persianblog.ir

مثل اینکه استادای علم و صنعت از خیلی از خیلی جاهای دیگه بهتر به نظر میان....، چون اکثر استادای ما که اصلا حاضر نیستند به کسی 20 بدن و حداقل عقیده ظاهریشون اینه که معنی نداره به کسی 20 بدن....
اما استادای شما هم 20 میدن و هم برای دکترا باهاتون از قبل همکاری می کنند تا مقدمات کارتون رو فراهم کنند.... خیلی خوبه....، و عجیب....

شما کدوم دانشگاه درس خوندین؟
کاملا درست نمی فرمایید! ولی میتونم بگم از اساتید شریف ازین لحاظا بهترن!

شاید من خیلی خوبم :دی :خودشیفتگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.