گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

گاه نوشته های یه برقی شریفی

پس از مهاجرت به علم و صنعت!

در حال حاضر دامغانم و آقای همسر تهران تشریف دارند!

تابستون تموم شد و من هیچ کار مفیدی نکردم!

تنها کاری که کردم این بود که یکم زبان خوندم! همین! البته میشه خیاطی رو هم به کارای مفید اضافه کرد!!

پروژه که اصلا سراغش نرفتم!

:(

پ ن 1: همسرجان مبانی برق ارائه دادند و از من به عنوان تی ای دعوت به همکاری کردند!!

من ،مدار1و2 ،دکتر شمس، آقای همسر :|

پ ن 2 : سه تا از دوستاننم دیوایس تهران قبول شدن! با این وضع فک کنم باید یه شعبه الکی های شریف مقیم دانشگاه تهران بزنن!

یکی از دوستان کنترلی م هم علموص قبول شد! نمیدونم باید از قبول شدن دوستانم در علموص خوشحال شوم یا ناراحت! :|

پ ن 3 : آزمون قبلی کانون قلمچی 5 کشور و 3 منطقه  پیش تجربی از ما بود! گفتم ک در جریان باشین! :))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.